Veelgestelde vragen

Bekijk hier de meest gestelde vragen. Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Neem dan gerust contact op met de Zendi.nl support via: .......

Bestelling en levering

Je ontvangt jou bestelling binnen 5-15 dagen. We verzenden rechtstreeks vanaf de leverancier, waardoor we kosten besparen en jou een lagere prijs kunnen bieden. Verzendkosten zijn hierdoor ook voor onze rekening.

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de
verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een
bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. 

Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:

https://zendi.nl/pages/volg-je-bestelling

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan
even contact met ons op.

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo
zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items
uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

Onze excuses voor het ongemak.

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen
rekening. Het komt weleens voor dat wij ter promotie een aantal artikelen GRATIS
weggeven. Om de kosten enigszins te dekken rekenen wij hiervoor 6,95
aan verzendkosten.

Ruilen en retourneren

Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour
sturen zonder opgaaf van reden.

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen
14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele
staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het
product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De
zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.


Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij
ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

Ga naar deze pagina voor meer info, en om het retour formulier te downloaden: 

https://zendi.nl/pages/ruilen-en-retourneren

Track en Trace

Je ontvangt je Track en Trace code in je e-mail na je bestelling. 

Op deze pagina https://zendi.nl/pages/volg-je-bestelling kan je jou Trackingnummer in voeren om je pakketje te volgen.

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het
postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er
rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.